Saturday, July 16, 2011

Abang , dah dah larh tuh toreh tangan hang . Takde faedah pon toreh tangan hang , dapat dosa lagi ada larh . Err , dah larh weh hang kena redha yang dy dah tak nak kat hang . Sumpah aku cakap , aku tak suka tengok hang macam ni , tak nak makan , kalau makan pon roti ja . menangis larh , toreh tangan larh , weh , hang buad benda tuh semua pon hang tak kan dapat dy balik . Percaya larh cakap aku . Hang sendiri pon dah tau dy dah in love dengan bakal boyfie dy tuh kan ?  So , dah larh , lupa kan semua pasal dy . Ni tak , lagi dy nak tinggal kan hang , lagi hang nak buad benda2 tuh semua . Aku kesian tgok hang , sejak dari hang mula break dengan dy lagi perangai hang dah jadi lain . Hmm , cukup larh weh , hang tak payah larh couple dengan sape2 sekarang ni . Lagi pon , taon depan hang dah nak exam kan ? So , lupa kan pasal perempuan dalan diri hang . Aku just nak hang bahagia macam dulu .
To my damn sister , thanks sangat2 sebab dah buad abang aku jadi macam ni . Aku hargai sangat2 :)

No comments:

Post a Comment