Monday, August 15, 2011

Hari ni 15 August dan hari yang ke 15 umat islam berpuasa . So , hari ni aku ada cerita sikit nak cerita kat hampa semua pasal my mom . Err , sebenar nya hari ni sehari mama aku tak layan aku langsong . Atas sebab , satu , pagi tadi aku tak bagon sahur , dua , aku tak pegi sekolah , tiga , aku tak puasa . Hmm , kalau hampa jadi mama aku hampa marah tak kalau aku buat macam tuh ?
Mama , kakak mintak okay ? Kakak , takdak niat pon nak bagi mama marah . Semalam memang kakak penat sangat2 , yela , dah penat habis tuh kakak makan ubat batok lagi , sebab tuh larh kakak terlebih tido . Kakak tau kakak dah banyak sakit kan hati mama , lepas ni , INSYAALLAH kakak tak kan buat dah . And about my exam result , im sorry too . I can't get better than that , but i promise i'll try my best .
Hmm , okay , aku menyesal sangat2 tau tak ? So , kepada sapa2 yang tak dengar cakap mak dia , dengar larh cakap dia sebab kejayaan kita datang daripada berkat doa seorang ibu . Mulai sekarang , ikot larh orang nak cakap aku ni anak mak ke , terlalu lurus sebab ikot cakap mak aku ke , just let them talk bad about you Amy , they'll get reply one day . And mom , i promise i'll not disappointed you again and again , i resolute i have to be like my brother , hardworking and get much better for my exam result , and i'll change my carriage . ILOVEYOUSOOMUCH MOM ! :)

No comments:

Post a Comment